Reklama2020-10-13
3

Aviva w rytmie hitu "You'll never walk alone" podkreśla bliskość z klientami

W nowej kampanii wizerunkowej "Jesteśmy przy Tobie" Aviva komunikuje bezpieczeństwo jako podstawową wartość ubezpieczeń. Działania dla ubezpieczyciela przygotowały Agencja 2012, Papaya Films, Spark Foundry i Rio de Post.

Nowa kampania jest manifestem marki Aviva. Spot pokazuje, że Aviva jest ze swoimi klientami na dobre i na złe; że cały czas daje im poczucie bezpieczeństwa. Ono z kolei zachęca do działania, pokonywania trudności, realizacji planów i pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość.

Aviva z kampanią "Jesteśmy przy Tobie"

Spot nawiązuje do pandemii Covid-19 - jedną z bohaterek jest pracownica ochrony zdrowia w czasie dyżuru.

– Ostatnie miesiące pokazały nam, jak bardzo kruche jest życie i cały nasz świat, który z dnia na dzień musiał się przestawić na inne tory. Mamy poczucie, że wiele osób straciło nadzieję, przestało ufać, a dystans społeczny oraz obawy o przyszłość zmniejszyły poczucie bezpieczeństwa – mówi Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.

W spocie wykorzystana została piosenka "You’ll never walk alone". Do emisji, m.in. w telewizji i internecie, trafiły 45-sekundowa i 30-sekundowa wersje reklamy.

Rozpoczynająca się kampania została przygotowana w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki Aviva, którą firma będzie posługiwać się również w przyszłości. Kampania "to element jesiennej ofensywy firmy", podano w komunikacie.

Kampania telewizyjna startuje 12 października i potrwa przez 6 tygodni. Będzie jej towarzyszyła szeroka kampania online oraz w mediach społecznościowych.

Strategię i kreację przygotowała agencja 2012. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Spark Foundry, a za produkcję spotów Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Torbjörn Martin, został nakręcony w Polsce. Postprodukcją zajęło się studio Rio de Post.

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas