Reklama 2018-03-21
1

Aviva przenosi budżet mediowy z Zenith do Blue 449

Firma ubezpieczeniowa Aviva zmieniła dom mediowy z Zenith na Blue 449 (oba należą do ZenithOptimediaGroup). Marketer nie zdradza dalszych szczegółów tej zmiany.

Dom mediowy Blue 449 odpowiada za planowanie i zakup mediów dla wszystkich spółek grupy Aviva w Polsce.

- Zmiana domu mediowego na Blue449 to efekt uzgodnień między Avivą a grupą ZenithOptimediaGroup, z którą współpracujemy w ramach umowy globalnej będącej efektem przetargu z 2016 roku - poinformował Wirtualnemedia.pl Bohdan Białorucki, rzecznik prasowy Aviva.

Strony nie ujawniają informacji o warunkach umowy.

Blue 449 odpowiada za zakup mediów przy najnowszej kampanii Avivy „Inwestowanie ma się rozumieć", promującej serwis do inwestowania grupy. Ostatnią dużą kampanią, przy jakiej marketer współpracował z Zenith, był program społeczno-edukacyjny na temat smogu - „Wiem, czym oddycham”.

 

Autor: jd

Więcej informacji: Aviva, ZenithOptimediaGroup, Zenith, Blue 449

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas