Reklama 2022-04-26
2

Avon prowadził "ślepe testy" swoich kosmetyków. „Szok! Ale jakość"

„Szok! Ale jakość" – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowa Avon. Firma zaprosiła 10 Polek, które nigdy nie używały produktów Avon, do testowania w ciemno kultowych kosmetyków tej marki. Bazując na jakości ocenianych produktów, każda z nich była przekonana, że sprawdza kosmetyki droższych, renomowanych firm. Wszystkie były zaskoczone, gdy dowiedziały się, że to Avon.

„Te perfumy pachną tak drogo”, „to serum z wyższej półki”, „matowa szminka 10/10” – to tylko niektóre z reakcji uczestniczek badania, gdy dowiedziały się, że testowaną marką jest Avon. Kobiety miały okazję poznać produkty Avon: Szminkę Ultramatową, Serum do twarzy Anew z Protinolem oraz Perfumy Attraction Dla Niej.

Zobacz: Alicja Bachleda-Curuś, Ola Adamska i Daria Widawska reklamują tusze do rzęs Avon

"Ślepe testy" kosmetyków Avon

Podczas testów, w zależności od produktu, uczestniczki oceniały jego zapach, trwałość, konsystencję, łatwość aplikacji itp. Na koniec musiały dopasować kosmetyki do półki cenowej. Kobiety były przekonane, że testują produkty droższych marek drogeryjnych.

Materiały kampanii dostępne są również w internecie: Youtube, Facebook, Instagram, Tik Tok, TVN player, Polsat GO, TVP VOD oraz w portalach kobiecych. Dodatkowo kampanię wspierać będzie Ambasadorka perfum Avon - Maja Kołodziejczyk (pukkalifestyle).

Zobacz: Natalia Kukulska ambasadorką perfum Avon

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada zespół marketingu i kreacji Avon Polska, za przeprowadzenie wywiadów z testami w ciemno – Agencja IR Center, za produkcję – Lemon Films, za zakup mediów – dom mediowy Starcom, za aktywacje w social media – dział Creative Avon Polska, za działania PR – agencja Garden of Words.

Autor: jd

Więcej informacji: Avon, kampania reklamowa

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas