Internet2011-01-19
0

Awanse i nowe osoby w Hypermedia Isobar – Maciej Nowicki managing creative directorem

Maciej Nowicki objął stanowisko managing creative directora w Hypermedia Isobar. Ponadto pracę w firmie rozpoczęli m.in. Katarzyna Szlendak i Paweł Kuczma, a awansowały w niej Sylwia Skarżyńska i Anna Kaczmarek.

Maciej Nowicki poprzednio pracował jako dyrektor kreatywny w Procter&Gamble, a wcześniej przez ponad 15 lat pełnił taką funkcję w sieciowych agencjach marketingowych. Przygotowywał projekty dla takich klientów jak m.in. Casio, Peugeot, Citroen, Daewoo, Grupa Żywiec, Hochland, Phillips, General Motors, Nestle, Inteligo, Idea, 3M, Novartis, Unilever. W Hypermedia Isobar będzie kierował działem kreacji, do którego jako graphic designer dołączył Rafał Zagórny.

Ponadto pracę w agencji rozpoczęła Katarzyna Szlendak, obejmując stanowisko PR managera. Przez ostatnie lata pracowała w Wielkiej Brytanii, tworząc i realizując strategie komunikacji oraz public relations dla Microsoftu, THQ czy Future Publishing.

Do działu mediów Hypermedia Isobar dołączyli Paweł Kuczma jako senior media planner (poprzednio w MediaCom Warszawa), Paweł Sitkowski jako media planner (wcześniej w BizOn media), Piotr Kłuciński jako junior media planner, Joanna Biernacka jako content designer oraz Stanisław Jedliński jako traffic manager. Natomiast Anna Kaczmarek z początkiem roku awansowała na stanowisko buying director (wcześniej pełniła funkcję deputy of media directora).

Z kolei w dziale client service agencji pracę jako project managerowie rozpoczęli Jakub Kowalczyk (poprzednio w Gorilla Media) i Marcin Nowak (ostatnio w Pro-Creation). Natomiast Sylwia Skarżyńska z funkcji senior account executive awansowała na stanowisko account anagera.
 

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas