Reklama2018-09-19
3

Mirosław Sudoł za Pawła Kuczmę szefem Amnet Polska

Mirosław SudołMirosław Sudoł

Mirosław Sudoł objął stanowisko head of programmatic w agencji Amnet Polska należącej do Dentsu Aegis Network Polska. Zastąpił Pawła Kuczmę, który odszedł z firmy w czerwcu br.

Sudoł odpowiada za rozwój kompetencji i rozbudowę oferty Dentsu Aegis Network Polska w obszarach zautomatyzowanego zakupu zasobów reklamowych i danych, paid social oraz ad operations.

Raportuje do Arkadiusza Szulca, członka zarządu Dentsu Aegis Network Polska kierującego pionem commercial. Pion rozwija działalność domów mediowych Carat i Vizeum, kompetencje programmatic (Amnet), performance (iProspect), obszar contentu (The Story Lab) oraz negocjacji i budowania relacji z partnerami biznesowymi (Amplifi Investment).

Przez ostatnie 11 lat Mirosław Sudoł pracował w strukturach Group One, gdzie zajmował stanowisko head of programmatic buying & SEM w domu mediowym Value Media. Od 2016 roku pełnił także funkcję chief operating officera w spółce ReveScore, resellera technologii DoubleClick w regionie CEE.

Mirosław Sudoł jest absolwentem socjologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Skończył również studia podyplomowe z Marketingu Internetowego na SGH.

Paweł Kuczma w Amnet Polska pracował blisko 3 lata. Obecnie jest dyrektorem zarządzającym Pure Play.

Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas