Prasa 2008-03-31
0

Axel Springer zasadzi las prenumeratorów Newsweeka i Forbesa

Axel Springer Polska rozpoczyna odwołującą się do haseł ekologicznych promocję tygodnika "Newsweek" i miesięcznika "Forbes". Koncern za wykupienie półrocznej prenumeraty jednego z tych czasopism posadzi symbolicznie jedno drzewo.

W ramach akcji "Eko-prenumerata" już na początku kwietnia zostanie posadzonych ok. 20 tys. brzóz i sosen dla obecnych prenumeratorów "Newsweeka" i "Forbesa". Następne drzewa będą sadzone każdej wiosny i jesieni za wykupywane półroczne prenumeratę pism. Współorganizatorem przedsięwzięcia jest nadleśnictwo Jabłonna.

- Ideą akcji jest działanie proekologiczne wpisujące się w strategię biznesu społecznie odpowiedzialnego - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Biernacka, specjalista ds. sprzedaży nakładu w Axel Springer Polska odpowiedzialna za koordynowanie akcji. - Oddajemy naturze to, co jej zabieramy: jedna prenumerata równa się jedno drzewo - dodaje.

Propozycja Springera skierowana jest zarówno do prenumeratorów indywidualnych, jak i firm. Każda instytucja, która zamówi przynajmniej 15 półrocznych prenumerat "Newsweeka" lub "Forbesa", otrzyma certyfikat potwierdzający zasadzenie drzew oraz tytuł firmy przyjaznej ekologii. Wydawnictwo zachęca również do wykupywania prenumerat w ramach akcji ich niższymi cenami.

Akcję "Eko-prenumerata" wspiera promocja, która obejmuje w tytuły prasowe wydawane przez firmę Axel Springer Polska: "Newsweek", "Forbes", "Dziennik", "Komputer Świat", "Przegląd Sportowy" i "Auto Świat", oraz serwisy internetowe newsweek.pl i dziennik.pl. Ponadto na poświęconej akcji stronie eko.newsweek.pl pojawi się relacja z zalesiania, a redakcja "Newsweeka" planuje materiał na ten temat na łamach tygodnika. Kreacja kampanii została przygotowana przez dział marketingu Newsweek Polska i Forbes.

Autor: tw

Więcej informacji: Axel Springer, Forbes, Newsweek

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas