Liderem wśród kanałów filmowo-serialowych była w listopadzie AXN. Największym wzrost zanotował tymczasem kanał TCM.
AXN miała w badanym okresie 0,6 proc. udziału w rynku w grupie 4+ . Na drugiej pozycji znalazła się stacja Comedy Central (0,42 proc. w grupie 4+). Liderem wzrostu okazał się kanał TCM (0,24 proc. udziału , wzrost o + 98,3 proc.), najwięcej straciły Cinemax i Cinemax 2 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Zobacz tabelę
AXN była także najlepsza w grupie 16-49 (0,93 proc. udziału). Dalej uplasowały się Comedy Central (wzrost z 0,51 proc. do 0,71 proc.) oraz Kino Polska (spadek z 0,55 proc. do 0,45 proc. udziału).
Największym zainteresowaniem w najpopularniejszym kanale serialowo - filmowym cieszyła się seria „CSI: Kryminalne zagadki”.
Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości AtMedia.