Liderem kanałów serialowo-filmowych w marcu był kanał AXN. Duży wzrost zanotował Polsat Film, stracił FilmBox.
Liderem był kanał AXN z 0,75 proc. udziału w rynku telewizyjnym (- 10 proc.). Dalej uplasowały się Comedy Central z 0,38 proc. udziału (-16,3 proc.) oraz 13th Street Universal (0,33 proc. udziału; + 8,8 proc.). Duże wzrosty przypadły Polsatowi Film (+54 proc) oraz AXN Crime (+ 65,3 proc.). Mocno w dół Cinemax (- 66 proc.) oraz FilmBox (-52,3 proc.) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Zobacz tabelę
Wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia liderem także był AXN (1,13 proc. udziału). Kolejne miejsca przypadły Comedy Central (0,67 proc. udziału) oraz HBO (0,34 proc. udziału). Rekordowy wzrost Zone Romantica (+ 180 proc.), straciły Cinemax (- 66,7 proc.) oraz FilmBox (- 60,9 proc.).
Najpopularniejszymi pozycjami w AXN były „Kryminalne zagadki Las Vegas”, „Kryminalne zagadki Miami”, „Kryminalne zagadki Nowego Jorku”.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości AtMedia.