Telewizja2011-04-07
3

AXN liderem kanałów serialowo-filmowych

Liderem kanałów serialowo-filmowych w marcu był kanał AXN. Duży wzrost zanotował Polsat Film, stracił FilmBox.

Liderem był kanał AXN z 0,75 proc. udziału w rynku telewizyjnym (- 10 proc.). Dalej uplasowały się Comedy Central z 0,38 proc. udziału (-16,3 proc.) oraz 13th Street Universal (0,33 proc. udziału; + 8,8 proc.). Duże wzrosty przypadły Polsatowi Film (+54 proc) oraz AXN Crime (+ 65,3 proc.). Mocno w dół Cinemax (- 66 proc.) oraz FilmBox (-52,3 proc.) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Zobacz tabelę


Wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia liderem także był AXN (1,13 proc. udziału). Kolejne miejsca przypadły Comedy Central (0,67 proc. udziału) oraz HBO (0,34 proc. udziału). Rekordowy wzrost Zone Romantica (+ 180 proc.), straciły Cinemax (- 66,7 proc.) oraz FilmBox (- 60,9 proc.). 

Zobacz tabelę


Najpopularniejszymi pozycjami w AXN były „Kryminalne zagadki Las Vegas”, „Kryminalne zagadki Miami”, „Kryminalne zagadki Nowego Jorku”. 

Zobacz tabelę

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości AtMedia.

Autor:ks

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas