Reklama 2010-04-26
4

AXN Sci-Fi zmienia oprawę i wprowadza nowe seriale (foto)

Kanał filmowy AXN Sci-Fi w kwietniu br. wprowadził nowe logo oraz oprawę graficzną. Na antenie zadebiutowały też trzy nowe seriale, w tym „Dr. Who”, który wspiera kampania reklamowa.

Zmiana oprawy i loga stacji wiąże się z tym, że AXN Sci-Fi, który zaczynał jako kanał wyświetlający wyłącznie filmy i seriale z gatunku science-fiction, obecnie pokazuje także pozycje przygodowe, fantasy oraz anime. Jest to zarówno klasyka gatunku, jak i produkcje premierowe.

W kwietniu br. w ramówce stacji pojawiły się dwa nowe seriale. Są to brytyjski „Doktor Who”, opowiadający o tajemniczym, podróżującym w czasie Doktorze (emisja we wtorki i czwartki o 23.00) oraz także brytyjskie „Siły pierwotne” (oryg. tyt. „Primeval”), które są opowieścią o naukowcach badających sprawy, w których świadkowie zeznają, iż widzieli dinozaury (środy o 23.00). Natomiast od 13 maja br. kanał emitować będzie amerykański serial „Mroczny Anioł” („Dark Angel”) z Jessicą Albą, która zagra Max Guevarę, istotę o nadludzkiej sile, która została wyhodowana w laboratorium by zostać żołnierzem doskonałym (wtorki i czwartki o 22.00).

Metamorfozie kanału AXN Sci-Fi towarzyszy kampania, która promuje serial „Doktor Who”. Obejmuje ona TV-guide'y (m.in. „Fakt TV”, „Gazeta Telewizyjna”, „To i Owo”, „TV 14” i „Świat Seriali”) oraz internet (reklamy w serwisach z programem telewizyjnym oraz działania buzz marketingowe w portalach społecznościowych). Kampania ruszyła w poniedziałek i trwać będzie przez dwa tygodnie. Za jej kreację odpowiadała agencja Pompidou, a media zakupił dom mediowy Value Media.

W marcu br. średni udział stacji AXN Sci-Fi w rynku wyniósł 0,07 proc. Kanał zanotował największy spadek wśród kanałów filmowych monitorowanych przez AGB Nielsen Media Research (wyniósł on 48,8 proc.).

Autor: pp

KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas