Niestandardową kampanię zachęcającą kobiety do badańprofilaktycznych realizuje na billboardzie AMS FederacjaStowarzyszeń "Amazonki".
Na pierwszy rzut oka plakat wygląda jak reklama bielizny. Jednakpo wnikliwym obejrzeniu okazuje się, że w miejscu jednej piersijest dziura. Obok niej umieszczono hasło: "Badaj zanim dotknie Ciębrak piersi". Kampanię zleciła Fundacja Stowarzyszeń "Amazonki".Billboard z niestandardową kreacją można zobaczyć do końca marcaprzy ul. Czerniakowskiej w Warszawie.
Federacja Stowarzyszeń "Amazonki" to organizacja pozarządowadziałająca na rzecz kobiet po leczeniu raka piersi. Reprezentujeinteresy kobiet dotkniętych rakiem piersi i skupia 160 Klubów zcałej Polski. Swoimi działaniami stwarza warunki sprzyjającewzajemnemu wsparciu chorych, a także zaznajamia społeczeństwo orazinstytucje z problematyką kobiet po leczeniu raka piersi. Pomaga imtakże w powrocie do normalnego życia. Federacja jest członkiemmiędzynarodowych organizacji: "Reach to Recovery" oraz EuropejskiejKoalicji pacjentów z Chorobami Nowotworowymi.
Niestandardową kreację kampanii "bRAK PIERSI" przygotowałaagencja Euro RSCG Warsaw. Media zakupił dom mediowy MPG MediaPlanning.