Bakoma wprowadza na rynek produkt Bakoma Senior Active adresowany do starszej grupy konsumentów. Jego debiut jest wspierany reklamą telewizyjną, nawiązującą to tradycji amerykańskich musicali i przedwojennej polskiej piosenki. Kampanię przygotowały firmy Upside i Video Ex Machina.
Bakoma Senior Active to jogurt z wysoką zawartością wapnia wzbogacony w witaminę D i nie zawierający laktozy. Producent chce dotrzeć do konsumentów z przekazem, że wapń i witamina D pomagają w utrzymaniu zdrowych kości, prawidłowym funkcjonowaniu mięśni i układu odpornościowego. Ma zdrowy skład i wszystkie najpotrzebniejsze składniki odżywcze.
15-sekundowy spot nawiązuje do konwencji amerykańskich komedii muzycznych z lat 50. jak choćby słynnego musicalu „Wszyscy na scenę”, z Fredem Astairem w roli głównej. W warstwie muzycznej wykorzystano motywy popularnej piosenki „Gwiżdżę na wszystko”, w wykonaniu Mieczysława Fogga z 1941 r. Reklamie towarzyszy hasło „Aktywne jest życie seniorów”.
Główną grupą docelową są kobiety w wieku powyżej 60 lat, z dochodem i wykształceniem co najmniej średnim, mieszkające w dużych i średnich miastach. Są to konsumentki prowadzące aktywny tryb życia, preferujące naturalne metody dbania o zdrowie swoje i najbliższych. Dodatkowa grupę docelową stanowią kobiety w wieku 40-60 lat oraz mające w swoim gospodarstwie domowym osoby w wieku powyżej 60 lat.
Za strategię kampanii reklamowej oraz kreację odpowiada agencja reklamowa Upside, a za produkcję spotu reklamowego dom produkcyjny Video Ex Machina. Reklama jest emitowana w TVN i TVP.
Kilka dni temu Bakoma rozpoczęła kampanię Bakusia - jej głównym elementem jest teledysk z dziecięcymi zabawami.