PR2024-02-07
0

Balcia Insurance klientem 38Content Communication

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Agencja 38Content Communication rozpoczyna współpracę z Balcia Insurance – międzynarodową firmą ubezpieczeniową. Będzie odpowiadała za komunikację marki, prowadząc biuro prasowe i wspierając Balcię w działaniach contentowych.

W ramach współpracy z agencją marka stawia na komunikację nastawioną na młodego odbiorcę. Celem jest edukacja społeczeństwa oraz pokazanie, że firma z branży ubezpieczeniowej chce docierać do młodych grup docelowych.

- Balcia szybko reaguje na potrzeby rynku, koncentrując się na klientach indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstwach oraz podmiotach instytucjonalnych. Chcemy pokazać, że ubezpieczenie może być proste, nie musi wiązać się z wielostronicową dokumentacją i może w pełni dopasować się do klienta, by wspierać go w realizacji celów. Nawiązanie współpracę z agencją PR jest wyrazem gotowości do szerokiego komunikowania naszej oferty na polskim rynku – mówi Maciej Surzyn, marketing project manager w Balcia Insurance SE.

Z ramienia 38Content Communication za działania dla Balcia Insurance odpowiada zespół w składzie: Magdalena Galant, Weronika Lewandowska, Jagoda Satkiewicz, ze wsparciem strategicznym Zbigniewa Badziaka, COO 38Content Communication oraz Marcina Zielińskiego – group strategy directora.

Jako agencja 360, 38Content Communication będzie wspierać klienta w codziennej komunikacji z mediami, ale też brokerami. Będzie także odpowiadać za działania contentowe oraz współpracę z influencerami. Głównym celem agencji jest zapewnienie kompleksowego wsparcia w realizacji celów biznesowych klienta.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas