Reklama2022-11-16
2

Balenciaga usunęła swoje konto na Twitterze

Spodnie Trompe-L'oeil Sweatpants, fot. BalenciagaSpodnie Trompe-L'oeil Sweatpants, fot. Balenciaga

Dom mody Balenciaga usunął swoje konto na Twitterze. Tym samym stał się pierwszą dużą marką modową, która opuściła sieć społecznościową w związku ze zmianami polityki nowego właściciela Elona Muska.

Dom mody Balenciaga usunął swoje konto na Twitterze. Balenciaga jako pierwsza duża marka modowa opuściła platformę ze względu na zmiany w polityce tej platformy  wprowadzone przez jej nowego właściciela, amerykańskiego przedsiębiorcę Elona Muska.

Marka odmówiła komentarza w sprawie swojej decyzji, ale potwierdziła, że ​​usunęła swoją stronę z platformy. Konto Balenciagi na Twitterze miało około 950 000 obserwujących.

Po tym, jak Musk sfinalizował transakcję zakupu Twittera, zaczął masowe zwolnienia w firmie i ogłosił ofertę dostarczenia użytkownikom pól weryfikacyjnych za pieniądze, główne marki zaczęły wstrzymywać kampanie reklamowe w serwisie, w tym te zaniepokojone osłabieniem zasad moderacji treści.

Na przykład firma kosmetyczna L'Oréal, producenci samochodów General Motors i Stellantis, firmy farmaceutyczne Gilead i Pfizer, producenci żywności General Mills i Mondelez International usunęli swoje reklamy z witryny. Firmy „zrobiły sobie przerwę”, aby zrozumieć, do czego doprowadzą zmiany w polityce moderacji tej platformy.

Sam Musk stwierdził, że sprawi, że Twitter stanie się „najbardziej szanowaną platformą reklamową na świecie”. W zeszłym tygodniu podczas przemówienia na Twitterze Spaces biznesmen obiecał reklamodawcom walkę z fałszywymi kontami w serwisie społecznościowym.

W pierwszym kwartale 2022 roku popyt na produkty marki Balenciaga wzrósł o 108 proc., m.in. dzięki udziałowi Kim Kardashian i Justina Biebera w jej kampaniach reklamowych.

 

Autor:bg

Więcej informacji:Balenciaga, Twitter, Elon Musk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas