Ruszyła nowa kampania reklamowa banku BNP Paribas, promująca instytucję jako "bank zmieniającego się świata". Akcję przygotowały Feeders, Papaya Films, Havas Media i Point of View.
Nowa kampania ma pomóc odbiorcom lepiej uświadomić sobie najważniejsze globalne wyzwania, ale również zrozumieć, że są częścią wielkiej społeczności, od której decyzji zależy, w jaki sposób uda się stawić im czoła.
„Born to be wild” w kampanii Banku BNP Paribas
Muzycznym motywem kampanii jest znana piosenka zespołu Steppenwolf „Born to be wild”.
- Działania na rzecz naszej planety, zrównoważony rozwój i społeczna odpowiedzialność są wpisane w nasze DNA. Współczesny świat stoi przed wieloma wyzwaniami, które są najlepiej zdefiniowane przez ONZ w ramach SDGs (Sustainable Development Goals). Klucz do ich realizacji każdy z nas trzyma w swoich rękach. Dziś startuje nasza nowa komunikacja parasolowa, która ma to uświadamiać i pokazywać obecnym oraz przyszłym Klientom banku, że również bankowanie musi być odpowiedzialne i przyczyniać się do pozytywnych zmian w naszym otoczeniu - tłumaczy Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji, zaangażowania społecznego w Banku BNP Paribas.
Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna była agencja Feeders, za produkcję Papaya Films, a za planowanie i zakup mediów Havas Media. Za przygotowanie strony internetowej odpowiadała firma Point of View.