Reklama2020-04-17
1

Bank BNP Paribas przedłuża współpracę z Feeders Agency

Po roku współpracy bank BNP Paribas zdecydował się na przedłużenie umowy z Feeders Agency, która od kwietnia 2019 roku obsługuje bank w social mediach oraz odpowiada za akcje niestandardowe.

Agencja odpowiadała m.in. za stworzenie profilu banku w mediach społecznościowych. W dalszym ciągu będzie zajmować się prowadzeniem kanałów social mediowych banku oraz odpowiadać za koncepcje i realizację akcji specjalnych  oraz kampanii niestandardowych.

Przedłużenie współpracy odbyło się bez przetargu. Firmy nie podają, na jak długo zawarły nową umowę o współpracy.

 - Współpracujemy już od ponad roku i przez ten czas udało nam się kompletnie zmienić wizerunek Banku BNP Paribas w mediach społecznościowych. Bieżąca, codzienna komunikacja oraz współpraca projektowa są najlepszym dowodem  i potwierdzeniem, że dokonaliśmy najlepszego wyboru. Liczymy na dalsze owocne współdziałanie -  komentuje Izabela Tworzydło, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w banku BNP Paribas.

Feeders Agency rozpoczęła współpracę z BNP Paribas wiosną ub.r. po wygranym przetargu.

BNP Paribas przy swoich kampaniach reklamowych współpracuje z agencjami Publicis Lion, Havas Media, Sales&More, Point of View i Papaya Films.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas