Reklama2015-01-08
4

Bank Gospodarstwa Krajowego z nową identyfikacją wizualną od Dragon Rouge

Z początkiem br. Bank Gospodarstwa Krajowego zmienił identyfikację wizualną na odzwierciedlającą jego nowe pozycjonowanie. Identyfikację pod hasłem „Przyszłość zaczyna się dziś” zaprojektowała agencja Dragon Rouge.

Zmiana wizerunku Banku Gospodarstwa Krajowego wynika z tego, że w połowie 2013 roku zmieniła się rola BGK: stał się instytucją odpowiedzialną za aktywne wspieranie długoterminowego rozwoju polskiej gospodarki. Nowa identyfikacja ma odzwierciedlać to pozycjonowanie.

Identyfikacja nawiązuje do stosowanego dotychczas motywu sygnetu. Pojawiły się w niej też nowe elementy: mniejszy czerwony kwadrat (mający symbolizować impuls, dzięki któremu projekty finansowane przez bank mogą nabrać rozpędu) oraz większy, otwarty czworokąt (reprezentujący efekt inwestycji). Przeważają barwy czerwona, biała i srebrna, zdjęcia przedstawiające inwestycje oraz hasło: „Przyszłość zaczyna się dziś”.

Zmiana - wdrożona z początkiem br. - została poprzedzona badaniem wizerunku banku wśród jego interesariuszy, analizą strategiczną kontekstu rynkowego w Polsce i za granicą oraz analizą dotychczasowych zmian wizerunku marki.

Nową identyfikację zaprojektowała agencja Dragon Rouge.

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas