Reklama2024-02-16
2

BGK wybiera agencję eventową, budżet to blisko 20 mln zł

Bank Gospodarstwa Krajowego ogłosił przetarg na organizację wydarzeń w latach 2024-2027. Budżet to blisko 20 mln zł - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. 

Przetarg BGK podzielony jest na 2 części. Pierwsza obejmuje przygotowanie koncepcji, organizację oraz koordynację wydarzeń w latach 2024 - 2027, a przede wszystkim organizację konferencji AECM połączonej z wydarzeniem jubileuszowym dla klientów zagranicznych.

Druga natomiast obejmuje przygotowanie koncepcji, organizację oraz koordynację wydarzeń w latach 2024 - 2027, a przede wszystkim organizację spotkania dla klientów strategicznych BGK z wystawą multimedialną.

O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (waga: 40), koncepcja kreatywna wydarzenia (waga: 50) oraz kryterium zrównoważonego rozwoju (waga:10). 

Budżet dla każdej części wynosi po 19,68 mln zł (po 16 mln zł bez VAT). 

Agencje mogą składać oferty w obu częściach, ale jedna agencja może zostać wybrana tylko w jednej części przetargu. 

Z wybraną (lub wybranymi) agencją BGK będzie pracować do końca 2027 roku. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 15 marca br. 

BGK jest w trakcie przetargu na wybór agencji reklamowej.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas