Biznes2022-08-31
2

Bank Pekao zaprasza do flagowego oddziału

We wtorek 29 sierpnia Bank Pekao oficjalnie otworzył nową placówkę, której format łączy nowoczesność oraz innowacyjne rozwiązania. Zwiększają one funkcjonalność oddziału i wygodę korzystania z placówki dla klientów i pracowników.

Nowa placówka znajduje się w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 89 w ścisłym centrum miasta, gdzie łatwo dotrzeć transportem miejskim. Obsługuje klientów detalicznych, premium i firmowych.

Nowy oddział wyróżnia się zastosowanymi nowoczesnymi rozwiązaniami - przestrzeń wypełniają liczne przeszklenia. Materiały wykorzystane przy aranżacji placówki pochodzą z recyklingu.  

- Stale rozwijamy naszą dystrybucję, w tym model oddziału banku. Zależy nam, żeby klienci mieli dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań, a także żeby czuli się u nas komfortowo. Komfort oznacza dyskretne miejsce obsługi bankowych spraw, przyjazny wystrój wnętrza, wygodne miejsce oczekiwania, dostęp do bankowych rozwiązań cyfrowych również w oddziale. Mamy nadzieję, że nowy format placówek jest odpowiedzią na te potrzeby. - mówi Wojciech Werochowski, wiceprezes Banku Pekao, nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej.

Nowoczesny oddział Banku Pekao

W nowo otwartej placówce klienci znajdą: strefę aktywności pozabankowej, która stwarza możliwość organizowania wydarzeń po godzinach otwarcia placówki, np.: szkoleń, spotkań, wystaw; strefę oczekiwania, w której klienci w dogodny sposób na tabletach mogą zapoznać się z aktualną ofertą banku; strefę self-service, w której można skorzystać z bankowości internetowej Pekao24.

Ponadto na klientów czeka stanowisko „light,” przy którym pracownicy banku mogą rozmawiać z klientami, infokiosk z 2 czynnymi całodobowo bankomatami oraz kącik dla dzieci.

Autorem nowego konceptu placówek detalicznych Banku Pekao jest pracownia architektoniczna Schwitzke Górski.

Skonsolidowany zysk netto Banku Pekao w II kw. 2022 r. wyniósł 468 mln zł wobec 605 mln zł rok wcześniej. Za całe pierwsze półrocze 2022 r. zysk netto zamknął się kwotą 1,375 mld zł w porównaniu do 850 mln zł w pierwszej połowie 2021r.

Liczba klientów bankowości mobilnej Pekao urosła na koniec II kw. 2022 r. do 2,6 miliona klientów z 2,2 miliona rok wcześniej. Cel strategiczny na 2024 r. to 3,2 mln aktywnych klientów bankowości mobilnej. Wskaźnik digitalizacji, czyli miara możliwości cyfrowego dostępu do usług bankowych, urósł o 13 punktów procentowych do 63 proc., licząc od czasu ogłoszenia czteroletniej strategii Banku Pekao wiosną 2021 r. Pekao zakłada, że w 2024 r. zbliży się on do 100 proc., czyli niemal każdą usługę bankową klient indywidualny będzie miał dostępną poprzez kanały zdalne.

20 proc. akcji banku ma ubezpieczyciel PZU, a Polski Fundusz Rozwoju - 12,8 proc. akcji.

Autor:jd

Więcej informacji:Bank Pekao, Pekao

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas