PR 2020-06-05
0

Bank Polskiej Spółdzielczości klientem Human Sings

Bank Polskiej Spółdzielczości w drodze konkursu ofert wybrał agencję Human Signs do obsługi prowadzonych działań komunikacyjnych i PR.

Obsługa dotyczy inicjatyw i projektów Banku oraz działań na rzecz Banków Spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS.

Human Signs wspierać będzie zespół komunikacji Banku w działaniach z obszaru strategii komunikacji, a także w bieżących działaniach PR i media relations. Konsultanci agencji mają również być angażowani w projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej.

Zespołem kierującym pracami dla Banku BPS kierować będzie Magdalena Szymańska, director of finance & fintech department w Human Signs.

– O wyborze agencji zadecydowało duże doświadczenie konsultantów w obsłudze branży finansowej, przede wszystkim banków. Ważne są dla nas także kompetencje w zakresie nowych mediów, cyfrowych narzędzi komunikacji i obsługi interdyscyplinarnych projektów – mówi Agnieszka Chrobot z zespołu komunikacji Banku Polskiej Spółdzielczości.

Human Signs to nowa marka na rynku PR. Stworzyły ją agencje Futurama Communications Intelligence i Konkret PR.

 

Autor: jd

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas