PR2016-03-02
2

Barbara Górska po odejściu z EY Polska założyła własną firmę doradczą

Barbara Górska po 10 latach pracy w EY Polska zdecydowała się założyć własną firmę. Górska Communications&Strategy będzie świadczyć usługi doradcze w zakresie marketingu, komunikacji, strategii budowania marki, personal brandingu, media relations i social media.

Barbara Górska przez 10 lat kierowała polską edycją międzynarodowego konkursu EY Entrepreneur of the Year, w Polsce znanym jako konkurs Przedsiębiorca Roku.

- Oznaczało to - oprócz wielu innych obowiązków - setki spotkań i tysiące godzin spędzane na rozmowach z twórcami firm. Było to bardzo inspirujące doświadczenie, które utrwaliło we mnie przekonanie, że jeśli i ja nie spróbuję samodzielnej drogi, to będę tego kiedyś bardzo żałować. To powód pierwszy, Drugi dotyczy rynku, w którym funkcjonujemy my - specjaliści w kreatywnej dziedzinie komunikacyjnej i marketingowej. Nieodwracalnie mija czas wielkich i dużych, a nawet średnich agencji PR. Rozwój internetu całkowicie zmienił reguły gry. Przewagę zaczynają zdobywać mikroskopijne firmy operujące wirtualnie. Łączące się w sieci na potrzeby zaledwie jednego projektu, bądź na stałe, podnajmujące sobie wzajemnie własne unikalne zasoby - takie jak wiedza, kontakty bądź specjalistyczne umiejętności. I ja chcę w mniej więcej takiej formule zafunkcjonować - wyjaśnia powody swojej decyzji Barbara Górska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Górska podkreśla, że rozpoczyna działalność doradczą w oparciu o swoje kompetencje: przez 13 lat była dziennikarzem, a przez kolejne 13 - menedżerem kierującym sporymi zespołami i realizującym duże projekty marketingowe, komunikacyjne, eventowe, także te z zakresu mediów społecznościowych. - Zsumowanie tych doświadczeń wyposażyło mnie w umiejętności i narzędzia, które teraz mogę zaproponować klientom jako konsultant - mówi menedżerka.

Zamierza świadczyć usługi takie, jak audyt marketingu, budowanie strategii - zarówno biznesowej jak i komunikacyjnej, relacje z mediami, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, komunikacja wewnętrzna, komunikacja internetowa, a nawet personal branding.

Pierwszym klientem Górska Communications&Strategy jest EY.

Barbara Górska w latach 1989-2002 pracowała jako dziennikarz (TVP, Polskie Radio, RMF FM, Radio Zet). Od 2003 do 2006 roku pełniła funkcję rzecznika prasowego Telekomunikacji Polskiej S.A. W Ernst & Young pracowała od czerwca 2006 roku.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas