Reklama2019-03-29
6

Barbara Wrońska reklamuje pożyczkę gotówkową w Pekao SA

Bank Pekao SA rozpoczął drugą odsłonę kampanii reklamowej „Bierz życie za rogi”, z udziałem wokalistki, kompozytorki i autorki tekstów Barbary Wrońskiej.

W spocie przygotowanym na potrzeby akcji, Barbara Wrońska opowiada o zmaganiach związanych z wydaniem swojej solowej płyty. Mimo przeciwności losu, artystka "wzięła życie za rogi" i osiągnęła wymarzony cel. "Teraz idę dalej", mówi w reklamie Pekao SA. Akcja wspiera sprzedaż pożyczek gotówkowych banku.

W reklamie wykorzystano utwór Barbary Wrońskiej „Nie czekaj”.

- Chcemy przedstawiać szeroko osoby, które nie boją się stawiać czoła przeciwnościom losu i dążą do spełniania swoich wielkich marzeń. Barbara Wrońska opowiada swoją historię w naszej kampanii. To kolejna odsłona komunikacji wokół hasła „Bierz życie za rogi”, promującej odwagę, by podążać własną drogą, samodzielność, przedsiębiorczość i determinację - mówi Marcin Marjański, dyrektor departamentu marketingu, komunikacji i badań w Pekao.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem wybrane media ogólnopolskie i lokalne. Główne kanały komunikacji to telewizja i internet, uzupełnione kampanią w kinach i reklamą w komunikacji miejskiej.

W pierwszej edycji akcji - promującej Konto Przekorzystne Banku Pekao - udział wziął himalaista i skialpinista Andrzej Bargiel.

Kampania została przygotowana we współpracy z agencją McCann Worldgroup. Spot reklamowy wyprodukowała agencja McCann Worldgroup i dom produkcyjny Lucky Luciano. Media zakupił FullSix Media Poland.

Autor:jd

Więcej informacji:Pekao SA, Barbara Wrońska

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas