Reklama2021-11-16
0

Produkty Barbie w Biedronce

Do sieci sklepów Biedronka w całej Polsce trafiła druga kolekcja ubrań i akcesoriów Barbie, a wraz z nią rozpoczęła się kampania promująca linię w mediach społecznościowych.

W kolekcji "Barbie x Biedronka" znalazły się spodnie dresowe ze ściągaczami w dwóch kolorach, bluzy z kapturem, które można nosić w komplecie z nimi lub osobno, a także piżamy, komplety pościeli, koce czy klapki z logo i wizerunkiem najpopularniejszej lalki świata. Kolekcja została utrzymana w stonowanej kolorystyce: dominuje biel, szarość, zgaszony róż z silnymi akcentami w charakterystycznym dla marki kolorze Barbie Pink i czerni.

 

Hasła takie jak „Don’t toy with me” (ang. nie igraj ze mną) czy „Believe in yourself” (ang. uwierz w siebie), które zdobią elementy kolekcji, bezpośrednio nawiązują do globalnego hasła marki „Możesz być, kim chcesz”.

Barbie promuje kolekcję w Biedronce

Kampanię w social mediach – na YouTube, Instagramie i Facebooku – uzupełniają działania z influencerkami i młodymi gwiazdami Internetu (wśród nich znalazły się m.in. youtuberka Sylwia Lipka, tiktokerka Ewa Zawada i piosenkarka Roksana Pindor – Saszan). Influencerki na instagramowych profilach prezentują własne stylizacje stworzone z ubrań i akcesoriów pochodzących z kolekcji "Barbie x Biedronka".

Kreacją spotu, zakupem mediów i koordynacją działań z influencerkami zajął się butik kreatywny Coollective, za produkcje wideo odpowiada Lemon Sniff.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas