Kultura2023-07-26
7

Filmik z "Barbie" w Dubaju staje się viralem

W Dubaju gigantycznych rozmiarów avatar Barbie stanął obok słynnego wieżowca Burj Khalifa (Burdż Chalifa) - wideo z takim obrazem podbija światowy internet.

Film "Barbie" (Warner Bros. Pictures) o losach słynnej lalki Mattel miał swoją premierę w kinach 21 lipca 2023 roku i stał się natychmiastowym hitem wśród widzów. Z danych box office wynika, że w weekend otwarcia produkcja w reżyserii Grety Gerwig zarobił 155 milionów dolarów w ponad 4200 lokalizacjach w samych tylko USA i Kanadzie. Na całym świecie film zarobił już 356,3 mln dolarów.

W Polsce film „Barbie”  zanotował tegoroczny rekord otwarcia. W pierwszy weekend wyświetlania produkcja przyciągnęła do polskich kin 493 tys. widzów.

Promocja "Barbie" w Dubaju

Akcja reklamowa filmu trwa na całym świecie. Eksperci na łamach Wirtualnemedia.pl chwalili styl i rozmach kampanii promocyjnej produkcji. - W kontekście obecnej sytuacji gospodarczej i politycznej, film „Barbie” jest jak plaster na krwawiącą ranę. Potrzebowaliśmy na chwilę uciec z realnego świata inflacji i konfliktów zbrojnych do BarbieLandu, pełnego różu, rolek, tańca i wspaniałego nastroju – skomentowała w naszym tekście Magdalena Marek-Terelak z Havas Warsaw.

Teraz sieć obiega wideo z Dubaju. Obok kultowego punktu orientacyjnego miasta Burj Khalifa (Burdż Chalifa) stanęła potężnych rozmiarów lalka przypominająca Margot Robbie w stroju Barbie. Dzięki użytej technologii CGI całość wygląda niezwykle realistycznie, jakby lalka naprawdę stała obok wieżowca. 12-sekundowy klip przedstawia lalkę wychodzącą z różowego pudełka, ubraną w biało-czarny obcisły strój, użyty także w filmie.

Stworzenie wideo zajęło około trzech dni, wykorzystano w nim nagranie Burj Khalifa nakręcone iPhonem, które następnie zostało nałożone na animowaną Barbie.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Eye Studio| Creative Content & Social Media Agency👁️ (@eyestudioae)

Za koncept filmu promocyjnego odpowiada Eye Studio, lokalna agencja mediów społecznościowych. - Jako agencja social mediowa zawsze myślimy o tym, co jest modne, a wszyscy obecnie mówią o Barbie - mówi Juhi Rupani, dyrektor kreatywna Eye Studio. - Pomyśleliśmy więc o zrobieniu czegoś wokół kultowego produktu i umieszczeniu go obok najbardziej charakterystycznego punktu orientacyjnego w Dubaju - dodaje.

Twórcy podkreślają w rozmowie z "The national news", że chcieli oddać hołd pierwszym lalkom Barbie, w tym pierwowzorowi kultowej zabawki z 1959 roku.

Warto podkreślić, że w Zjednoczonych Emiratach Arabskich premiera filmu "Barbie" jest opóźniona do 31 sierpnia 2023 roku.

Autor:jd

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas