„Małomiasteczkowa” to tytuł kampanii promującej kolekcję wakacyjnych ubrań i dodatków, stworzoną przez markę lalek Barbie (Mattel) dla sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska). Akcję przygotowały agencje oS3, Papaya Films, OneHouse, 422post i Coollective.
Osią kampanii pt. „Małomiasteczkowa”, promującej kolekcję Barbie jest opowiedziana w 45-sekundowym spocie historia dziewczyny z mniejszego miasta, która wraz z każdą kolejną sceną odkrywa przed widzem swój nieoczywisty, złożony charakter. Dzięki temu zabiegowi z bohaterką może utożsamić się każda nastolatka, niekoniecznie tylko ta znająca się na modzie czy pochodząca z dużego miasta.
Reklama | Lalka Barbie na wózku, łysa, z bielactwem, Ken z rudymi włosami. Mattel stawia na różnorodność |
- Kolekcja przygotowana wspólnie z firmą Mattel jest dla nas niezwykle istotna. Dzięki niej już 30 lipca na półki sklepów w całej Polsce trafią wyjątkowe i kultowe produkty - kolekcja ubrań i dodatków z licencją marki oraz lalki Barbie. Jako największa sieć handlowa w Polsce nawiązujemy współpracę z markami, które reprezentują i promują tożsame dla nas wartości, takie jak odwaga, różnorodność oraz indywidualność - mówi Kinga Papiernik, dyrektor kategorii w sieci Biedronka.
Spot publikowany będzie na Player.pl (TVN), YouTube i w social mediach. Kampanii towarzyszą skróty filmu wykorzystywane w mediach społecznościowych, a także dedykowane kreacje na potrzeby Biedronki (spot na ekrany LED, spot radiowy do radiowęzłów).
Komunikacja wsparta została także sesją zdjęciową, której efekty wykorzystywane będą w działaniach PR oraz na potrzeby gazetki Biedronki.
Ponadto kampanii towarzyszą działania PR-owe i influencerskie. Główną ambasadorką projektu została Marcysia Rylska, należąca do znanej na YouTube Ekipy Friza.
Kultura | Mattel uhonorował wybitne sportsmenki w ramach walki z Dream Gap. Wyróżnienie Barbie Shero 2020 otrzymało osiem kobiet |
Za koncept kreatywny kampanii oraz nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3, za produkcję odpowiedzialne było studio Papaya Films, a postprodukcję i udźwiękowanie zrealizowało 422post. Spot wyreżyserowała Weronika Ławniczak, a zdjęcia do kampanii wykonała Paula Patocka. Media kupowane są przez dom mediowy OneHouse. Współpracę z ambasadorką i influencerami oraz działania PR realizuje natomiast butik kreatywny Coollective.