Reklama2021-02-03
0

Barbora.pl klientem MullenLowe MediaHub

Agencja MullenLowe MediaHub połączyła siły z Inspired UM (litewskim domem mediowym) i wspólnie realizuje lunch nowego internetowego sklepu spożywczego w krajach bałtyckich o nazwie Barbora.pl (Grupa Maxima). Zakres prac MLMH to planowanie i zakup mediów w zakresie mediów offline.

Grupa Maxima zrzesza sieci handlowe na Litwie, Łotwie, Estonii oraz w Bułgarii, a w Polsce jest właścicielem sieci Stokrotka. Barbora ma ambicje wpłynąć na polski rynek e-commerce. Jej obroty w 2019 r. wyniosły 50 mln euro.

- Jesteśmy coraz częstszym adresem dla startupów i firm e-commercowych, nasze kompetencje w rozumieniu dynamiki polskiego rynku w tych sektorach są wysoko oceniane przez klientów. To pokazuje, że inwestycje, które robimy przekładają się na wymierne rezultaty - doceniają to kolejni klienci - powiedziała Ewa Góralska, managing director MullenLowe MediaHub.

Strategicznym partnerem Barbory i głównym dostawcą towarów w Polsce będzie sieć Stokrotka, zarządzana przez Grupę Maxima. Spółka będzie również poszukiwać lokalnych dostawców, którzy mogą zaoferować klientom ciekawe produkty regionalne w różnych kategoriach. 

Działania reklamowe prowadzone przez Mullen Lowe MediaHub, obejmują kanały radiowe oraz OOH i potrwają do końca lutego. Zespołem dedykowanym do obsługi marki Barbora.pl kieruje Jolanta Markiewicz, account manager MullenLowe MediaHub.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas