Prasa2016-02-01
1

Bardziej luksusowe „Party” w promocji za 99 groszy

Dwutygodnik „Party” (Edipresse Polska) od najnowszego wydania, które ukazało się 1 lutego br., stał się bardziej luksusowy i poszerzył zawartość o nowe rubryki i nowych autorów. Magazyn ma też promocyjną cenę wynoszącą 99 groszy.

W piśmie pojawiła się rubryka „Gwiazdy Party”, w której można znaleźć wywiad z bohaterką zilustrowany sesją zdjęciową - w tym numerze jest tam rozmowa z Małgorzatą Rozenek. Na łamach dwutygodnika zagościł felieton Beaty Pawlikowskiej, cykl wywiadów Karoliny Malinowskiej z postaciami świata show-biznesu oraz cykl rozmów ze psycholog Małgorzatą Ohme.

Wydawca zdecydował o promocji cenowej „Party” - podstawowa wersja najnowszego numeru kosztuje 0,99 zł (normalna cena dwutygodnika to 2,20 zł). Są też mutacje z książeczką kulinarną w cenie 3,50 zł oraz z książką i filmem na DVD „Żyć nie umierać” w cenie 29,99 zł.

Sprzedaż dwutygodnika wspiera kampania reklamowa w telewizji, w prasie oraz w internecie. Kreację przygotował dział marketingu wydawcy, a media zaplanował Mediacom.

Z danych ZKDP wynika, że w październiku ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Party” wyniosła 199 437 egz.

Autor:pp

Więcej informacji:Party

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas