Nowy program TVP2 „Powiedz tak” nie cieszy się zainteresowaniem widzów. Po trzech odcinkach format przyciąga 895 tys. osób, co przekłada się zaledwie na niespełna 6 proc. udziału w rynku.
Jeszcze gorsze wyniki program notuje w grupie komercyjnej, gdzie ma 5,07 proc. udziału – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Przed rokiem w tym paśmie (niedziele 18.35) Dwójka miała 1,8 mln widzów i 11,74 proc. udziału ( w komercyjnej – 8,32 proc. udziału).
Liderem w porze nadawania „Powiedz tak” jest Jedynka z 5,4 mln widzów (35,87 proc. udziału). Druga pozycja przypada TVN (2,8 mln widzów i 18,63 proc. udziału), trzecia zaś Polsatowi (1,7 mln widzów i 11,83 proc. udziału).
Show przyciąga kobiety, mieszkańców wsi oraz osoby powyżej 60 roku życia.
Bohaterem każdego odcinka "Powiedz tak" jest mężczyzna (lub kobieta), który (-a) chce się oświadczyć swojej partnerce (lub partnerowi). W przygotowaniu idealnych zaręczyn uczestnikom pomaga dziennikarka i aktorka Wanda Ziembicka.