Nowy teleturniej „Podróż życia” ogląda średnio 237 tys. widzów. TVP1 w paśmie nadawania produkcji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
Średnia widownia trzech pierwszych odcinków nowego teleturnieju „Podróż życia” wyniosła zaledwie 237 tys. osób. Przełożyło się to na 3,74 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtuanemedia.pl. Produkcja pokazywana jest na antenie TVP1 w soboty ok. godz. 13.25, począwszy od 11 kwietnia br.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek teleturnieju, który przyciągnął przed telewizory 280 tys. osób.
Oglądalność audycji odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
W paśmie nadawania „Podróży życia” TVP1 przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajmuje Polsat, który emituje wówczas show „Hell’s Kitchen - Piekielna Kuchnia”, a udział tego kanału wynosi 9,68 proc. Dalej plasują się: TVN („Nie rób scen” i „You Can Dance - po prostu tańcz”; 6 proc.) oraz TVP2 („Kabaretowe hity 2014” i magazyn „Sztuka życia”; 4,50 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność „Podróży życia” na tle konkurencji
Zobacz tabelę„Podróż życia” to teleturniej, w którym uczestnicy walczą o wyjazd do wybranego przez siebie miejsca na świecie. Program prowadzi aktorka Katarzyna Kwiatkowska, a jego producentem jest ATM Grupa (więcej na ten temat).