Reklama2019-03-21
0

Bartek Popławski w zespole K2 Precise

Bartek PopławskiBartek Popławski

Bartek Popławski objął funkcję communications & business directora w agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise (Grupa K2).

Bartek Popławski kieruje częścią zespołu client service odpowiedzialną za digitalową obsługę marek Danone (Danio, Danonki, Activia, Actimel, Fantasia i Żywiec Zdrój).

Przez ostatnich 5 lat pracował po stronie korporacyjnej w GSK, był odpowiedzialny za komunikację i marketing digitalowy w regionie CEE. Wcześniej doświadczenie zdobywał w domach mediowych Starcom MediaVest Group oraz MediaVest. Był odpowiedzialny za obsługę strategiczną, digitalową i mediową takich klientów jak T-Mobile, Lorenz Bahlsen, Idea Bank, Honda.

K2 Precise działa na rynku od marca br. Firma oferuje głównie nim kampanie programatyczne, analitykę oraz business intelligence. Agencja pracuje dla takich marek jak: Danone, Nutricia, Carrefour, Pracuj.pl czy Play. K2 Precise zastąpiło markę K2 Media.

Autor:jd

Więcej informacji:K2 Precise, Bartek Popławski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas