Reklama2017-10-02
0

Bartłomiej Gierszyn szefem marketingu B2C Netii

Bartłomiej Gierszyn Bartłomiej Gierszyn

Bartłomiej Gierszyn od 1 października objął stanowisko szefa marketingu B2C Netii. Zastąpił na tym stanowisku Michała Zawadzkiego, który rozstał się z firmą.

Bartłomiej Gierszyn będzie raportować do Tomasza Dakowskiego, członka zarządu i dyrektora ds. B2C firmy.

Przez ostatnie 13 lat Gierszyn związany był z T-Mobile Polska, gdzie był szefem marketingu oferty abonamentowej. Pracował przy projektach wdrożenia iPhone do oferty T-Mobile w Polsce, oferty rodzinnej Jump! Family oraz oferty T-Mobile Usługi Bankowe, a także rebrandingu T-Mobile w segmencie mix.

Bartłomiej Gierszyn jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej

 

Autor:jd

Więcej informacji:Bartłomiej Gierszyn, Netia, T-Mobile

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas