Reklama2017-03-16
0

Bartłomiej Kozieł: z Agory do Deloitte Digital

Bartłomiej KoziełBartłomiej Kozieł

Bartłomiej Kozieł został szefem działu experience design w Deloitte Digital. Wcześniej pracował m.in. w Artegence i Agorze.

Poprzez zatrudnienie Kozieła jako szefa działu XD, agencja Deloitte Digital realizuje proces rozbudowy i wzmacniania zespołu experience design w Europie Środkowej. Dział planuje długofalowo powiększać grono ekspertów, w związku z projektem wdrażania nowych produktów i usług.

- Aby móc wypracować wysokiej jakości ofertę user experience, konieczne jest wykorzystanie zasobów płynących z wielu dziedzin - technologii, marketingu, projektowania graficznego i użytkowego. W zespole XD posiadamy ekspertów o wieloletnim doświadczeniu m.in. z branży finansowej, retail i TMT. Dzięki temu jesteśmy w stanie proponować rozwiązania dopasowane do otoczenia biznesowego naszych klientów - mówi Hubert Anyżewski, experience design leader w Deloitte Digital CE. - Systematyczne wzmacnianie zespołu pozwala nam na bieżąco identyfikować i odpowiadać na zmieniające się potrzeby rynkowe oraz projektować rozwiązania światowej klasy - podsumowuje.

Bartłomiej Kozieł karierę rozpoczął w krakowskim startupie, gdzie zdobywał pierwszą praktyczną wiedzę i kompetencje w zakresie UX. Następnie, przez trzy lata pracował w agencji Artegence, początkowo na stanowisku architekt informacji, później jako lider zespołu architektów informacji. W 2012 roku objął stanowisko dyrektora w Efigence, gdzie był odpowiedzialny za realizację kluczowych projektów dla sektora bankowego. Pracował również w warszawskim oddziale Comarch. W 2014 roku został szefem produktu w „Gazecie Wyborczej”.

Jest wykładowcą na studiach UX Design w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz prelegentem i uczestnikiem konferencji krajowych oraz zagranicznych o tej tematyce.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas