Reklama2023-02-23
1

Bartłomiej Lissowski awansował w Mediahub

Bartłomiej LissowskiBartłomiej Lissowski

Bartłomiej Lissowski awansował na stanowisko media communication directora w domu mediowym Mediahub (MullenLowe Group). Powierzono mu dodatkową odpowiedzialność wspierania dalszego wzrostu agencji.

Lissowski pracuje w Mediahub od jesieni 2020 roku, kiedy dołączył do agencji jako senior media manager. Do tej pory wraz z zespołem zajmował się obsługą takich klientów jak: Decathlon, Yes Biżuteria, Columbus Energy, Booksy, InPost, INEA, Dr. Max, Goodvalley.

Na nowym stanowisku będzie nadal koordynował współpracę z powierzonymi pod opiekę markami. Dodatkowo wykorzysta swoje doświadczenie, by wspierać dalszy rozwój i zwiększyć efektywność biznesową całej agencji. Do jego obowiązków należy także ścisła współpraca z pozostałymi specjalistycznymi jednostkami Mediahub (m.in. digital, trading, strategia), by jak najlepiej zidentyfikować możliwości rozwoju dla każdej z marek.

- W Mediahub ten awans wiąże się także z kolejną fazą ekspansji i dywersyfikacji usług dla klientów. - Rok 2022 i wcześniejszy były dla nas znaczące pod względem wzrostu biznesu -  wskazuje Ewa Góralska, managing director Mediahub. - Znaleźliśmy się także w gronie  najczęściej nagradzanych agencji - powiększyliśmy nasze konto o kolejne statuetki Effie, KTR, Innovation czy Mixx Awards. Czujemy się tym niezwykle zmotywowani i dalej inwestujemy w ofertę dla naszych klientów, by zapewnić stały, wyjątkowy poziom usług. Wierzymy, że wkład Bartka będzie tu nieoceniony. Wnosi nie tylko wiedzę i doświadczenie, ale przede wszystkim wspaniałe podejście do ludzi -  podkreśla.

Autor:bg

Więcej informacji:Bartłomiej Lissowski, Mediahub

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas