Reklama2024-03-08
3

Bartłomiej Topa tłumaczy, czym jest „OLXowanie”

W nowej kampanii serwisu OLX aktor Bartłomiej Topa w żartobliwy sposób opowiada o tym, czym jest "OLXowanie" - czyli korzystanie z platformy OLX do sprzedawania i kupowania różnorodnych przedmiotów.

Nowa reklama nie tylko promuje samą markę, ale również aplikację mobilną OLX oraz usługę Przesyłek OLX, ułatwiającą użytkownikom wysyłanie i odbieranie zakupionych przedmiotów.

Kampania reklamowa OLX potrwa do końca marca i obejmie szeroki zakres mediów. Dłuższemu filmowi reklamowemu towarzyszą krótsze formy, które będą dystrybuowane w mediach społecznościowych marki. Spoty reklamowe można oglądać w kanałach własnych marki, a także jako spoty radiowe.  
 

- To inicjatywa wpisana w strategię marki, jest częścią szerszych działań mających na celu promocję usługi Przesyłki OLX, aplikacji mobilnej oraz procesu sprzedawania i kupowania na platformie - mówi Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX. - Kampania ma na celu nie tylko zwiększenie świadomości marki, ale również zachęcenie użytkowników do aktywnego korzystania z dostępnych i wygodnych funkcjonalności oferowanych przez OLX.

Za kreatywną stronę kampanii odpowiada agencja VML, a produkcją zajął się dom produkcyjny Warsaw Production.

Autor:jd

Więcej informacji:OLX, Bartłomiej Topa

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas