PR2023-04-25
0

Bartosz Cholawo project managerem w Lighthouse

Bartosz CholawoBartosz Cholawo

Do zespołu firmy doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dołączył Bartosz Cholawo, który objął stanowisko project managera w dziale korporacyjnym.   

Bartosz Cholawo będzie wspierał kluczowych klientów działu korporacyjnego m.in. z branży energetycznej i surowcowej. Będzie także współpracował przy projektach kryzysowych i rozwijał ofertę Lighthouse w tym obszarze.

Z branżą PR związany jest od 2000 roku. Ostatnio pełnił stanowisko PR i CSR managera w PGNiG Obrót Detaliczny (do 2017 r.), po czym pracował jako freelancer.

Odpowiadał za obsługę takich firm jak TP SA, Ford i Danone. Zajmował też stanowisko PR managera w British American Tobacco Polska.     

Bartosz Cholawo w przeszłości PR managerem McCann Worldgroup

Do lipca 2007 roku był rzecznikiem prasowym McCann Worldgroup i account managerem w Weber Shandwick. Prowadził szkolenia medialne i symulacje kryzysowe m.in. dla GlaxoSmithKline, Pramerica Financial czy Wrigley.     

Pracował w agencji Publicis Conslutants Rowland jako senior consultant, zajmował stanowisko Executive PR Directora w agencji 180° Public Relations. Po stronie agencji odpowiadał za projekty new business oraz nadzór i prowadzenie prac dla kluczowych klientów (m.in. Lockheed Martin), a także koordynował działania komunikacyjne grupy Leo Burnett.

Jest absolwentem socjologii UMK w Toruniu oraz studiów podyplomowych dziennikarstwa na UW.

Autor:jd

Więcej informacji:Lighthouse, Bartosz Cholawo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas