Reklama2016-02-24
0

Bartosz Kuczyński deputy buying directorem w Grupie OMD

Bartosz Kuczyński awansował na stanowisko deputy buying directora w jednostce zajmującej się negocjacjami z mediami w ramach Grupy OMD. Pracuje w niej od ośmiu lat.

Bartosz Kuczyński awansował ze stanowiska media buying managera, które zajmował w OMD od dwóch lat. Odpowiadał za strategię zakupu oraz koordynację kampanii telewizyjnych dla wszystkich klientów agencji. Do jego codziennych obowiązków należą również negocjacje ze stacjami tv i nadzór nad kampaniami telewizyjnymi.

Wcześniej, przez ponad rok, był media managerem. W OMD pracuje od wiosny 2008 roku. Kolejno pełnił funkcje junior media assistant, media assistant, media buyer, media planner, TV coordinator i TV specialist.

Realizował projekty m.in. dla takich klientów jak Unilever, Deutsche Bank, Walmark, HP i Strauss Cafe. Zarządzał też zespołem realizującym kampanie telewizyjne dla Grupy Żywiec, a potem Polpharmy.

Autor:bg

Więcej informacji:Bartosz Kuczyński, OMD

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas