Reklama2022-06-28
1

Bartosz Pielaszek na czele globalnego marketingu przeglądarki Opera GX

Bartosz Pielaszek awansował w czerwcu na stanowisko global head of marketing przeglądarki dla graczy Opera GX.

Ze spółką Opera Bartosz Pielaszek związany jest od ponad dwóch lat, Dotychczas w roli senior marketing managera był odpowiedzialny za strategię influencer marketingu i marketingu afiliacyjnego, rozwój performance i brand marketingu.

Rozbudował zespól marketingowy Opery GX z 1 do 11 osób.

W przeszłości był założycielem Growth Collective, agencji zajmującej się doradztwem dla firm technologicznych, B2B i biznesu e-commere. Odpowiadał za rozwój marketingu w Tagvenue czy agencji marketingowej Ladder.io. W tej drugiej pracował dla takich marek jak Booking.com, Nestle, Almi Decor, Swanky Smiles, Yara International, Naughty America, Voxer, Blockspring.

Był także country managerem na Polskę w sklepie internetowym Fiyo.

Autor:jd

Więcej informacji:Bartosz Pielaszek, Opera GX

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas