Prasa2008-11-06
0

Bauer odświeża szatę i zawartość 'Bravo Girl'

Ukazujący się dziś numer dwutygodnika "Bravo Girl" (WydawnictwoBauer) ma nowa szatę graficzną i zmienioną zawartość. Celem zmianjest podkreślenie poradniczego charakteru magazynu.

Materiały obecne w "Bravo Girl" uporządkowane zostały w pięćdziałów: moda, uroda, porady, chłopaki oraz miłość i rozrywka.Pojawiły się nowe rubryki m.in. "Bądź Super Girl", a cześć zmieniłaswoje nazwy. W każdym wydaniu ukazuje się teraz jednocześnie ireportaż i raport społeczny (dotychczas rubryki te funkcjonowałyzamiennie). Wprowadzono także dwustopniową nawigację, opierającasię na kolorze i nazwie rubryki. Bez zmian pozostają objętość, cenai nakład pisma.

bg

Odświeżeniu tytułu towarzyszy kampania reklamowa w telewizji(TVP1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7, TV 4, stacje tematyczne) orazautopromocja w serwisach internetowych należących do Bauera(Bravo.pl, Interia.pl). Kampanię telewizyjną przygotowała agencjaHappy Hours, a media do niej zakupił dom mediowy Mediaedge:cia.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika "Bravo Girl" w okresie odstycznia do sierpnia br. wyniosła 173 991 egz. (dane ZKDP).

Autor:pp

Więcej informacji:Bravo Girl

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas