Prasa2015-11-24
1

„Twist” wyprzedził „Bravo Girl”. Dwutygodnik „Bravo” na czele sprzedaży wśród pism młodzieżowych

W sierpniu 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2015 roku wyniosła 64 030 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku pismo to zanotowało spadek, wynoszący 36,95 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 52,46 proc. do poziomu 36 370 egz.

Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Twist”. Jego wynik jednak zmalał w ciągu roku o 34,14 proc. do 35 273 egz.

Natomiast na czwarte miejsce spadł miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 58,16 proc. i wyniosła 28 208 egz.

Zobacz tabelę

W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 78,28 proc. - pochwalić się mógł Twist”. Również i w tym ujęciu najwięcej straciło „Bravo Girl” - było to 11,01 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas