Reklama2009-06-02
0

"Baw się smakiem" w kampanii Jupi (wideo)

Pod hasłem "Baw się smakiem" startuje kampania reklamowa napojuJupi. Akcja obejmuje kina, internet i outdoor.

Ruszająca właśnie kampania napoju Jupi promuje zapewnianą przezniego energię, radość i witalność. Przekaz reklamowy pod hasłem"Baw się smakiem" zachęca również do zaprojektowania owocowejkoszulki na stronie internetowej www.jupiland.com, dzięki czemuzyskuje się szansę na otrzymanie nagród.





Akcja jest prowadzona w 21 kinach sieci Multikino oraz 31 kinachCinema City i Helios (spot przed filmami, a w sieci Multikinorównież naklejki na podłogach oraz emisje spotów na plazmach),internecie oraz na outdoorze (300 billboardów oraz 500 citylightóww ośmiu największych miastach). Kreację kampanii - zaplanowanej dosierpnia - przygotowała agencja Hand Made, spot wyprodukował PapayaFilms, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyMindshare.

Autor:tw

Więcej informacji:Jupi

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas