PR2022-12-11
0

Nowa marka Jupiter zatrudnia Touch.PR

Na polskim rynku zadebiutowała nowa marka owoców - Jupiter, należąca do Prima Group i Prima 2000. Działania public relations prowadzi dla niej Touch.PR.

Obsługę w zakresie social media i influencer marketingu Prima Group i Prima 2000 w całości powierzyły agencji Touch.PR.

Do głównych działań agencji należy stworzenie planu komunikacji, uwzględniającego aktywność zwłaszcza w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik-Tok).

Za obsługę marki Jupiter odpowiada wrocławski oddział agencji Touch.PR - Dominika Szalek-Kanofocka - senior account manager oraz Hanna Krawiec - junior account manager ze strategicznym wsparciem CEO agencji Sandry Kaczmarek.

Agencja Touch.PR obsługuje m.in. takie marki jak Żabka Polska, Gatta, Storm, Coram, Bionigree, OKAM.

Autor:jd

Więcej informacji:Prima Group, Prima 2000, Jupiter, Touch.PR

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas