PR2022-10-14
0

Touch.PR dalej dla Żabka Polska

Agencja Touch.PR kontynuuje współpracę z Żabka Polska w obszarze komunikacji dotyczącej obszaru franczyzy oraz realizacji działań PR w tym zakresie. Obecnie kooperacja obejmuje także tematy graficzne.

Początkowo zespół Touch.PR odpowiadał za wsparcie biura prasowego sieci handlowej, od około dwóch lat zajmuje się z kolei komunikacją obszaru dotyczącego franczyzy. Umowa współpracy została przedłużona po wygranym przez Touch.PR procesie przetargowym. Firmy współpracują w obszarze PR od blisko 4 lat.

Realizacją zadań dla Żabka Polska zajmuje się zespół w składzie, m.in. Sylwia Majcher-Stępień - account director oddziału warszawskiego Touch.PR, Weronika Kmieciak - account director poznańskiego zespołu firmy, a także Marianna Waszak (asystentka). Za wsparcie strategiczne teamu odpowiada Sandra Kaczmarek.

W aktualnym portfolio agencji, poza Żabką znajdują się m.in. takie marki jak Gatta, APP-Projekt, Bionigree, Coram, OKAM, Storm.

Autor:jd

Więcej informacji:Touch.PR, Żabka Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas