Ruszyła loteria audioteksowa zorganizowana dla wafli marki Princessa (Nestlé Polska), w której do wygrania są błyszczyki L’Oreal. Akcję wspiera kampania w telewizji, internecie, prasie i punktach sprzedaży, za którą odpowiadają firmy Havas Engage Warsaw i MEC.
W ramach loterii "Baw się, smakuj, błyszcz!?" w okresie od 2 stycznia do 1 czerwca br. odbędzie się ponad 150 losowań, w których codzienna pula nagród do wygrania to 300 błyszczyków do ust "Glam Shine" firmy L’Oreal.
Aby wziąć udział w loterii, należy kupić co najmniej jeden wafelek marki Princessa w dowolnym dostępnym smaku lub formacie w promocyjnych opakowaniach, zachować dowód zakupu i zgłosić swój udział wysyłając SMS ze słowem "PRINCESSA" oraz z kodem umieszczonym wewnątrz opakowania na numer 70150, w formacie Princessa.Kod (koszt SMS-a - 0,50 zł netto, 0,62 zł + VAT), albo bezpłatnie rejestrując kod na stronie www.smakujblyszcz.pl. Odbiór nagród z zachowanym oryginalnym opakowaniem i oryginalnym dowodem zakupu będzie możliwy w punktach Kolporter na terenie całego kraju.
Loteria będzie wspierana reklamą telewizyjną uzupełnioną kampanią w internecie, emisjami prasowymi oraz materiałami POS (ulotki, wobblery, plakaty, owijki paletowe, topery, zatowarowane ćwierćpaletki i 1/8 palety).
Pod względem mechanizmu i grafiki loteria została przygotowana przez agencję reklamową Havas Engage Warsaw (wcześniej Euro RSCG 4D), która przygotowała także reklamę telewizyjną. Za zakup mediów oraz kształt kampanii promocyjnej odpowiada dom mediowy MEC.