Koncern farmaceutyczny Bayer, właściciel takich marek, jak Bepanthen, Iberogast, Rennie wybrał MullenLowe Group do globalnej obsługi marketingowej.
Wybór MullenLowe Group jest następstwem przetargu związanego z konsolidacją i zmianami globalnej strategii marketingowej koncernu.
Grupa MullenLowe będzie odpowiedzialna za marketing i strategię cyfrową oraz kreatywny rozwój globalnych marek Bepanthen, Berocca, Canesten, Elevit, Iberogast, Redoxon, Rennie i Supradyn oraz zintegrowane kampanie ATL, działania cyfrowe oraz content marketing dla portfolio produktów z kategorii ochrony zdrowia w całym regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
Współpraca rozpocznie się od stycznia 2020 roku, a koordynowana będzie z biura MullenLowe Group w Wielkiej Brytanii.
Patricia Corsi, globalna dyrektor ds. marketingu w dziale zdrowia konsumentów firmy Bayer powiedziała: - Decyzja została podjęta na podstawie wielu kryteriów, w tym strategicznego podejścia, kreatywności, wiedzy specjalistycznej, sposobów pracy i współpracy. Kryteria te zostały przetestowane podczas całego procesu, który zakończył się warsztatem „Pitch in a Day”, który symulował rzeczywisty proces twórczy, od briefingu po propozycję i testy konsumenckie. Dzięki MullenLowe Group jestem pewna, że mamy partnera, który pomoże nam przyspieszyć nasze zmodernizowane podejście marketingowe.
Obsługą w regionie EMEA zajmować się będą regionalne biura w Niemczech, Rosji, Hiszpanii, Turcji i Wielkiej Brytanii.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.