Reklama2019-11-19
0

Bayer wybrał MullenLowe Group do globalnej obsługi marketingowej

Koncern farmaceutyczny Bayer, właściciel takich marek, jak Bepanthen, Iberogast, Rennie wybrał MullenLowe Group do globalnej obsługi marketingowej.

Wybór MullenLowe Group jest następstwem przetargu związanego z konsolidacją i zmianami globalnej strategii marketingowej koncernu.

Grupa MullenLowe będzie odpowiedzialna za marketing i strategię cyfrową oraz kreatywny rozwój globalnych marek Bepanthen, Berocca, Canesten, Elevit, Iberogast, Redoxon, Rennie i Supradyn oraz zintegrowane kampanie ATL, działania cyfrowe oraz content marketing dla portfolio produktów z kategorii ochrony zdrowia w całym regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).

Współpraca rozpocznie się od stycznia 2020 roku, a koordynowana będzie z biura MullenLowe Group w Wielkiej Brytanii.

Patricia Corsi, globalna dyrektor ds. marketingu w dziale zdrowia konsumentów firmy Bayer powiedziała: - Decyzja została podjęta na podstawie wielu kryteriów, w tym strategicznego podejścia, kreatywności, wiedzy specjalistycznej, sposobów pracy i współpracy. Kryteria te zostały przetestowane podczas całego procesu, który zakończył się warsztatem „Pitch in a Day”, który symulował rzeczywisty proces twórczy, od briefingu po propozycję i testy konsumenckie. Dzięki MullenLowe Group jestem pewna, że mamy partnera, który pomoże nam przyspieszyć nasze zmodernizowane podejście marketingowe.

Obsługą w regionie EMEA zajmować się będą regionalne biura w Niemczech, Rosji, Hiszpanii, Turcji i Wielkiej Brytanii.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas