PR2018-10-08
0

BCMFD odpowiada za PR marki tołpa

Agencja BCMFD media communications rozpoczęła współpracę z Torf Corporation, producentem kosmetyków roślinnych i dermokosmetyków marki tołpa.

Współpraca obejmuje m.in. prowadzenie całościowych działań PR, realizację kampanii edukacyjno-informacyjnych, kontakty z mediami, doradztwo w zakresie strategii sponsoringowej marki, organizację wydarzeń specjalnych oraz zintegrowane
działania skierowane do liderów opinii.

Ze strony agencji  nadzór nad całością współpracy objęły Monika Falk i Beata Czerwińska, właścicielki BCMFD. Za obsługę klienta odpowiadają Anna Gucwa (media relations) i Magdalena Laskowska (współpraca przy konkursach, organizacja wydarzeń).

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.

Z początkiem października dyrektorem marketingu marki tołpa została Anna Gajewicz.

Autor:bg

Więcej informacji:tołpa, Torf, BCMFD, public relations

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas