PR LAB to agencja - założona przez Beatę Cioczek - specjalizująca się w strategicznej komunikacji, media relations oraz relacjach inwestorskich (investor relations).
PR LAB jest butikową agencją oferującą zintegrowaną komunikację, łączącą PR korporacyjny, produktowy, Employer Branding, content marketing oraz relacje inwestorskie, wsparcie w debiutach giełdowych IPO (publiczne oferty akcji), przejęciach, komunikację spółek na rynku kapitałowym lub firm poszukujących inwestorów.
- PR LAB wspiera spółki także w doradztwie kryzysowym oraz szkoleniach z wystąpień publicznych. Kilkanaście lat doświadczenia z polskimi i międzynarodowymi firmami, w tym spółkami giełdowymi, wykorzystuje w budowaniu zintegrowanych strategii komunikacyjnych, wsparciu firm w budowaniu ciekawych narracji wspierających markę oraz tworzeniu tzw. equity stories pod kątem inwestorów, czy w relacjach inwestorskich spółek z rynku kapitałowego. Połączenie tematów miękkich, ciekawych stories ze strategicznymi informacjami i danymi finansowymi pozwala tworzyć wartościowe i ciekawe treści docierające do różnych grup docelowych - mówi Beata Cioczek, założycielka PR LAB.
PR LAB kieruje ofertę do spółek m.in. z branży technologicznej, nieruchomości, retail/ e-commerce, finansowej, automotive, biotech.
Beata Cioczek to doradca PR i IR z ponad 15-letnim doświadczeniem. Przed założeniem PR LAB jako account director nadzorowała rozwój Clue PR i doradzała spółkom takim jak m.in.: Benefit Systems, PayPal, LEGO, UBS, Dynatrace, BlaBlacCar. Wcześniej wspierała także komunikację m.in. Dom Development, CCC, Auto Partner, MERCOR czy DINO (IPO, potem jako dyrektor komunikacji). Nadzorowała kampanie PR (LEGO, Superbet).