Reklama2021-05-12
8

Beata Kozidrak w reklamie Coca-Coli Zero Cukru (wideo)

Piosenkarka Beata Kozidrak jest gwiazdą kampanii reklamowej napoju Coca-Cola Zero Cukru z nowym składem. Hasło akcji brzmi „Najlepsza Coca-Cola ever?”.

Coca-Cola Zero Cukru startuje z drugą odsłoną kampanii promującej nową recepturę i szatę graficzną opakowania. Tym razem działania ujawniają ambasadorkę akcji- Beatę Kozidrak - a także obejmują szeroką kampanię na kanałach marki, spot oraz współpracę z siecią sklepów Żabka. Już w kwietniu fani mogli rozpoznać głos artystki w reklamie nowej Coca-Cola Zero Cukru.

Beata Kozidrak twarzą Coca-Coli Zero Cukru

- Wybór nowej ambasadorki Coca-Cola Zero Cukru był prosty. Niekwestionowana diwa od lat podbija serca fanów w każdym wieku. Pani Beata doskonale wpisuje się w koncepcję naszej kampanii, oddając jej ducha jak nikt inny - podsumowuje Klaudia Pac, Coca-Cola digital project manager.

W nowej reklamie, w poszukiwaniu orzeźwiającego smaku Coca-Cola Zero Cukru, w sklepie pojawia się sama Beata Kozidrak. W zabawnej, lekkiej formule, charakterystycznej dla kampanii "Żabka. Mały wielki sklep", okazuje się, że nie tylko artystka potrafi „robić niezły dym”.

- W drugiej odsłonie kampanii zachęcamy konsumentów, by sami przekonali się, czy to „Najlepsza Coca-Cola ever?”. Zmiany często bywają dobre i warto dawać im szansę - nawet jeśli to, co znamy, wydaje się doskonałe. W końcu aby się przekonać, trzeba najpierw spróbować - tak jak Beata Kozidrak w ostatnim spocie zrealizowanym wspólnie z Żabką - mówi Natalia Grzybicka, Coca-Cola senior brand manager, odpowiadająca za kampanię w Polsce.

Reklama z cyklu "Żabka. Mały wielki sklep" emitowana będzie od 12 maja w telewizji i Internecie.

Działania komunikacyjne w tej fazie kampanii, poza emisją spotu reklamowego, obejmują akcje samplingowe w różnych kanałach sprzedaży, a także szeroką kampanię OOH i digital.  

Za realizację tej odsłony kampanii "Najlepsza Coca-Cola ever?" odpowiadają: McCann Polska (działania ATL), LiquidThread (działania w digitalu i mediach społecznościowych), Mediacom (planowanie i zakup mediów) oraz 24/7Communication (działania PR). Spot w ramach platformy Żabka. Mały wielki sklep powstał przy współpracy z Agencją PZL i Easy Hell Productions

Autor:jd

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas