Reklama2024-02-27
3

Beata Mielcarz dyrektorką ds. komercjalizacji contentu w Rebel Media/ Visual Work

Beata MielcarzBeata Mielcarz

Beata Mielcarz objęła stanowisko dyrektorki ds. komercjalizacji contentu w agencji mediowej Rebel Media/ Visual Work. Wcześniej pracowała w TVN Media. 

Beata Mielcarz będzie pracowała nad rozwijaniem działu w zakresie komercjalizacji contentu. Będzie odpowiadać za budowanie strategii contentowych dla klientów i zarządzanie współpracą z mediami. Jednocześnie jako nowa dyrektor ds. komercjalizacji contentu  będzie również odpowiedzialna za kreacje dla klientów w domu produkcyjnym z Visual Work.

Beata Mielcarz wzmacnia kompetencje agencji mediowej Rebel Media, która jest odpowiedzialna m.in. za obsługę komercyjną i mediową programu “Doradca Smaku” czy “Totalne Remonty Szelągowskiej”. Dom produkcyjny Visual Work jest producentem “Doradcy Smaku”, którego 20 sezon będzie emitowany na wiosnę w stacji TVN.

Swoje doświadczenie zawodowe przed dołączeniem do Rebel Media zdobyła pracując  w roli szefa sekcji realizacji sprzedaży specjalnej w TVN Media,  specjalizując się w złożonych projektach z zakresu branded content, lokowania produktu oraz realizacji niestandardowych rozwiązań digitalowych. 

Autor:bg

Więcej informacji:Beata Mielcarz, TVN Media, Rebel Media

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas