Koncern Danone Nutricia po raz pierwszy od pięciu lat odświeżył wizerunek marki mleka modyfikowanego Bebiko. Marketer wzmacnia pozycjonowanie marki jako „eksperta od szczęśliwych brzuszków” i rusza z ogólnopolską kampanią „szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka”.
W kampanii marka kładzie duży nacisk na emocjonalny przekaz do rodziców. Zwraca uwagę na rolę szczęśliwego dzieciństwa. Podkreśla, że - zgodnie z wynikami badania specjalnie przeprowadzonego dla Bebiko 2 - właściwie odżywione dziecko to podstawa dobrego samopoczucia i prawidłowego rozwoju młodego organizmu. Jednocześnie prezentuje odświeżone logo oraz nową szatę graficzną.
Na potrzeby działań komunikacyjnych przygotowana została 30-sekundowa reklama telewizyjna, emitowana m.in. w TVN i kanałach tematycznych tej stacji. Marka otrzymała również wsparcie w prasie parentingowej, uwzględniające standardowe działania w tym kanale. Kampania prowadzona jest także w internecie - wykorzystywane kanały to przede wszystkim YouTube, Facebook, Instagram, IplaTV oraz komunikacja mailingowa.
Działania digital składają się z dwóch części, które są objęte nowym szyldem komunikacyjnym – „Szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka”. Pierwsza skupia się na komunikacji o udoskonalonej formule NUTRIflor Expert, a druga koncentruje się na wzmocnionym pozycjonowaniu marki Bebiko 2.
Kampania promująca nową odsłonę mlek z formułą NUTRIflor Expert realizowana jest także w kanale medycznym oraz punktach sprzedaży. Wspierana jest także aktywnościami z zakresu public relations.
Nowe opakowania produktów zaprojektowała agencja Huddleston.
Za produkcję i kreację reklamy telewizyjnej oraz key visuale odpowiada BETC, za planowanie mediów w telewizji i prasie - MediaCom, a za realizację video i foto do kampanii digitalowej - Metka Studio. Koncepcję video oraz kreacje social media opracował VML, natomiast za przygotowanie reformatów do kampanii display odpowiedzialna jest agencja Czart. Zakupem mediów i optymalizacją kampanii digital zajmuje się K2 Precise. Do aktualizacji wszystkich materiałów marki Bebiko 2 zaangażowane zostały Hiagencja i MSU Publishing. Działania PR prowadzi Alert Media Communications.
W ubiegłorocznej kampanii Bebiko promowane było hasłem "Wielkie potrzeby małych brzuszków".