Do zespołu agencji digitalowej Beeffective dołączyli Maciej Goś, Robert Skrobek, Michał Malinowski i Karolina Kumor.
Nowi pracownicy zasiliły działy performance marketing, social media oraz graficzny.
Do zespołu dołączył Maciej Goś, który objął stanowisko art directora. Doświadczenie zdobywał w gdyńskiej agencji 360. Grono specjalistów od systemów reklamowych Google i Facebook Ads zasilił Robert Skrobek, który może pochwalić się 12-letnim stażem pracy w tym obszarze.
Do ekspertów social media dołączyli Michał Malinowski, marketing i social media specialis, absolwent MA European Management Studies na University of Aberdeen oraz Karolina Kumor, social media specialist, a wcześniej social media manager krakowskiej agencji kreatywnej More Bananas.
Do kluczowych klientów Beeffective należą między innymi: home&you, Skoda Plichta, Aviko, illy, Lactima, LightBox, BigStar Shoes oraz Patrizia Aryton. Agencja zatrudnia 17 osób.