Internet2021-11-24
2

Kanał "Beksy" reprezentowany przez Lifetube

Sieć partnerska i agencja influencer marketingu LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) podjęła współpracę ze Studi (daw. Abstra) w zakresie obsługi sprzedażowej i reprezentacji youtubowego kanału rozrywkowego “Beksy”.

Kanał “Beksy” powstał w 2015 roku z inicjatywy grupy AbstrachujeTV i bardzo szybko zdobył popularność szczególnie wśród młodych kobiet i nastolatek. Obecnie kanał należący do Studi prowadzony jest przez dwie influencerki: Martę Rentel (znaną jako Marti Renti, którą na TikToku śledzi 2,4 mln użytkowników) oraz Adriannę Krysian (docierającej średnio do 266 tys. osób każdym postem na Instagramie).

“Beksy” gromadzą aktualnie 1,8 mln subskrybentów, a opublikowane treści zostały wyświetlone prawie 600 mln razy. Konta “BezBeksy” na Instagramie i TikToku śledzi odpowiednio: 842 tys. i 220 tys. obserwujących.

Kanał “Beksy” w ofercie LTTM

Dzięki współpracy Studi z LTTM, kanał “Beksy” zostanie od teraz włączony do oferty LTTM-u i umożliwi wszystkim dotychczasowym klientom agencji współpracę z popularnymi influencerkami. LTTM odpowiedzialny będzie za sprzedaż i reprezentację kanału YouTube “Beksy”, ofertowanie i koordynację realizowanych na kanale kampanii.

Z “Beksami” współpracowały dotychczas takie marki, jak: Fanta, The Sims, Maretti, McDonald’s, Ubisoft, Oral-B, LG, Netflix.

 

Autor:jd

Więcej informacji:Beksy, YouTube, LifeTube, LTTM, Abstra, Studi, Marti Renti

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas